Návod pro nastavení jednoduchého filtru pro třídění označené nevyžádané pošty

pro Microsoft Outlook Express

(obrázky platí pro verzi 6 - v jiných verzích by měl být postup velmi podobný)

 

Spusťte si průvodce pro vytvoření filtru (menu Nástroje - Pravidla pro zprávy - Pošta):

Spam filtr - krok 1

 

Zvolte podmínku (Předmět obsahuje ...) a akci (Přesunout ...):

Spam filtr - krok 2

 

Upřesněte podmínku pro použití (řetězec ***SPAM***, který kontrola na serveru přidává do předmětu)

Spam filtr - krok 3

a akci (přesunutí do nové složky, kterou pojmenujte např. "spam").

Spam filtr - krok 4

 

Popis pravidla by měl vypadat stejně jako na následujícím obrázku. Pak už jen stačí nějak filtr pojmenovat,

Spam filtr - krok 5

potvrdit aktuální seznam pravidel pro zprávy (pravděpodobně bude obsahovat jen to nyní vytvořené)

Spam filtr - krok 6

a nastavení filtru je hotovo.

 

Od této chvíle bude každá nová zpráva považovaná za nevyžádanou automaticky přesouvána do výše uvedené složky.