Pedagogická fakulta - homepage

Katedra biologie

Katedra biologie

O katedře

Informace pro uchazeče

Informace pro studenty

Publikace

Spolupráce s institucemi

Zahraniční spolupráce

Výzkumné skupiny

 

Další katedry PF JU

 

English

Publikační činnost

Mgr. Lukáš Rokos

  • STUCHLÍKOVÁ I., ROKOS L., PETR J. (2016). ESERA Summer School 2016 - book of synopsis. České Budejovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 258 s., ISBN 978-80-7394-595-4
  • ROKOS L., ZÁVODSKÁ R., 2015: Formative Assessment and Other Assessment Methods in Biology Education and Pre-service Biology Teacher Training in the Czech Republic. International Journal of Assessment and Evaluation, 23(2), s. 17 - 27
  • ROKOS L., 2015: Badatelsky orientovaná výuka při výuce fyziologie člověka s využitím laboratorních experimentálních systémů. Sborník příspěvků z X. ročníku konference EDUCO, Tatranská Štrba (30. - 31. 1. 2015), s. 110 - 116
  • ROKOS L., ŽLÁBKOVÁ I., 2014: Východiska pro realizaci výzkumu o formativním hodnocení v badatelsky orientovaném vyučování. In Poláchová Vašťatková J., Vyhnálková P. (Eds.): Pedagogický výzkum: Spojnice mezi teorií a praxí. Sborník příspěvků z XXII. ročníku konference ČAPV, s. 172 - 277
  • ŽLÁBKOVÁ I., ROKOS L., 2013: Pohledy na formativní a sumativní hodnocení žáka v českých publikacích. Pedagogika, LXIII(3), s. 328 - 354
  • ROKOS L., ZÁVODSKÁ R., BÍLÁ M., ŘEHÁČKOVÁ L., 2013: The respondent - high school and university student and the primary biological education. Journal of International Scientific Publications: Education Alternatives, 11(1), s. 334 - 344
  • ROKOS L., ŽLÁBKOVÁ I., 2013: Czech Republic: Report on Czech Republic formative and summative assessment results. In. Bernholt S. (Eds.): National reports of partner countries reviewing research on formative and summative assessment in their countries. Leibniz-Institute for Science and Mathematics Education (IPN), Kiel, Germany
  • ROKOS L., 2013: Sumativní a formativní hodnocení v přírodovědném vzdělávání - situace v České republice. Sborník VIII. medzinárodnej konference EDUCO, Tatranská Štrba (22. - 23. 3. 2013), Edícia Prírodovedec vol. 562, EDUCO, 12, s. 34 - 41
  • VÁCHA Z., ROKOS L.: Integrated Science and Biology Education as Viewed by Czech University Students and their Attitude to Inquiry-based Scientific Education. The New Educational Review. In print.

 

Formátovat stránku pro tisk

 

Katedra biologie ]

Další katedry PF JU ]

[ Jihočeská univerzita ] [ Pedagogická fakulta ]

 

© 2016–2017 KBI PF JU       správa webu: Martin Toman