Projekt KeyCoNet


Jaké metody školy v současnosti využívají, aby naplňovaly myšlenku vyučování zaměřeného na rozvoj klíčových kompetencí? S jakými překážkami se setkávají? Jaké metody a přístupy považují studenti za nejpřínosnější pro rozvíjení kompetencí? Považují rodiče tuto strategii za relevantní a užitečný přístup, který prospěje učení jejich dětí?

Veřejná konzultace KeyCoNet shromáždí zpětnou vazbu učitelů, ředitelů, rodičů, studentů a dalších, kteří se podílejí na učebním procesu a jejich názory na učení zaměřené na rozvoj klíčových kompetencí. Tato veřejná diskuze doplní názory odborníků a pomůže tak zlepšit a posoudit doporučení pro politiky i praxi, která budou zveřejněna na konci listopadu 2014 a prezentována na závěrečné konferenci KeyCoNet v Bruselu.

Ve dnech 25. - 26. listopadu 2014 pořádá KeyCoNet svou závěrečnou konferenci, kde zveřejní doporučení, jak zlepšit začlenění výuky založené na rozvíjení kompetencí v evropských školách. Konference se koná v budově Výboru regionů v Bruselu. Účast je bezplatná, avšak je nutné dopředu se registrovat nejpozději 7. listopadu. Registrace zde.

Otevření registrace na KeyCoNet MOOC o kompetencích ve školách 21. století:
Byla spuštěna registrace na KeyCoNet online kurz pro učitele a další profesionály z oblasti vzdělávání se zájmem o výuku zaměřenou na rozvoj klíčových kompetencí. Kurz seznámí účastníky s konkrétními tipy, jak implementovat vyučování zaměřené na projektovou činnost, které je obzvláště vhodným nástrojem pro realizaci výuky založené na rozvoji klíčových kompetencí. Dále navrhne možnosti, jak takovýto způsob učení hodnotit.
Kurz bude spuštěn 17. listopadu, registrace je možná ihned kliknutím zde. Doba trvání kurzu je 3 týdny a s potěšením oznamujeme, že se na jejich vývoji podílelo mnoho partnerů a spolupracovníků KeyCoNet: Janet Looney, Majella O’Shea, Patrick Griffin, Aoife Kelly, Sandra Fay, Livia di Nardo and Anne Gilleran.

Oficiální stránku projektu KeyCoNet naleznete zde.