Pro všechny studijní programy na této stránce je podmínkou pro přijetí ke studiu dosažení středního vzdělání s maturitní zkouškou.
Bakalářské studium dvouspecializační vedoucí k učitelství na 2. stupni ZŠ
Oborové studium se zaměřením na vzdělávání na 2. stupni základní školy – tento studijní program se člení na několik rovnocenných specializací (dříve „studijní obory“), z nichž si
uchazeč vybírá v libovolné kombinaci právě dvě specializace:
Bakalářské studium sdružené vedoucí k učitelství na SŠ
Studijní programy pro přípravu učitelů střední školy, uchazeč si vybírá buď libovolnou kombinaci dvou programů (jeden jako hlavní – maior, druhý přidružený – minor) z trojice
Tělesná výchova, Hudební výchova a Základy společenských věd,
a nebo jednu z pevně sdružených mezifakultních kombinací s dějepisem (TVma – Dmi, ZSma – Dmi):
Proč studovat na „pedáku“
Kdo vám to řekne lépe, než naši absolventi?
Zabezpečit kvalitní vzdělání je velmi důležité, protože vzdělání nás reflektuje stejně tak, jako vzdělaný národ reflektuje celý stát. Jsem rád, že mi fakulta umožní nabrat
nové poznatky a zkušenosti a předat je dál budoucím generacím. Mám tak možnost podílet se na vzdělanosti celého národa, protože kdo jiný to udělá, když ne my.
Mgr. Josef Musil, Fyzika–Informatika
Mým snem bylo již od školky učit matematiku, proto „peďák“ pro mne byla jasná volba. A svého rozhodnutí rozhodně nelituji, lepší školu jsme si nemohla přát. Pokud chcete přátelské, ale
přesto profesionální prostředí a přístup vyučujících, pokud se chcete všestranně vzdělávat tak, abyste mohli předávat nové generaci jen to nejlepší, naleznete to právě zde.
A město, ve kterém budete studovat, je jen třešničkou na dortu.
Mgr. Pavla Kaiseršatová, Matematika–Společenské vědy
O fakultě
Studuje zde přibližně 3 900 studentů a působí 133 učitelů a 92 zaměstnanců neučitelských profesí. Fakulta má 16 kateder a oddělení zajišťujících studium, vědeckou a uměleckou činnost, 12 administrativních a provozních oddělení, a je rozmístěna ve 4 budovách v historické i nové části města.