Seznam obhájených diplomových prací
DIPLOMA PAPERS
I METHODOLOGY (white label)
(A) General
| ASH | Using newspapers and magazines in English lessons | Ashová |
| BAB | The use of visual materials in the ESL Classroom | Babiaková |
| BAL | Second language acquisiton; a case study of two Czech learners of Engl | Baláková |
| BAR | A case study of class with mixed abilities | Bartová |
| BÁRT | Využití dramatických technik k rozvoji sociolingvistické kompetence | M.Bártová |
| BENE | Využití multimédií k výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ | Benešová |
| BIC | The use of fairy tales as an aid in English language teaching | Bicanová |
| BÍN | Different approaches to teaching English to children in primary schools | Bína |
| BOČ | Specifika výuky anglického jazyka v soukromých jazykových školách | Boček |
| BON | Motivation through games | Bonichová |
| BOR | One to one versus one to classroom | Borkovcová |
| BORO | Průřezová témata ve výuce AJ na ZŠ – multikulturní výchova | Borovičková |
| BOŽ | Srov.stud. dvou učebnic AJ pro 2. st.- Project English Generation 2000 | Božovská |
| BŘÍ | Výuka anglického jazyka u dětí s postižením | Břížková |
| BURI | Pictures in language classroom | Burianová |
| DIR | Approaches to teaching English | Dirrová |
| CAR | Teaching ESP and designing courses for IT students | Carbová |
| DIRR | Strategie učení se anglickému jazyku | M.Dirrová |
| DÓK | Anglický jazyk ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení | Dóková |
| DOL | The structure of English classroom interaction | Dolejšová |
| DOS | Video in the English class | Dosedělová |
| DVO | Using the target language and mother tongue in English lessons | Dvořáková |
| EIN | Výuka angličtiny pro lidi s psychickými poruchami | Einramhofová |
| ELI | Music and songs in language learning | Elisová |
| ELIS | Učebnice určené pro vyučování angličtiny na 1. stupni ZŠ | J.Elisová |
| ERB | Dyslexia, a study into the extent to which it influences L2 acquisition | Erbenová |
| FAF | Příprava na hodinu anglického jazyka | Fafílková |
| FOU | Postoje učitelů a žáků ve výuce angličtiny | Foukalová |
| HAH | J.A.Komenský; some aspects of his newest method | Hahnová |
| HAJ | Advantages and Disadvantages of Teach. Engl. Through Using Video | Hájková |
| HAL | Learning with dyslexia, computer-aided learning | Halounová |
| HAV | Kompetence učitelwe angličtiny na 2. stupni ZŠ | |
| HEŠ | Using authentic texts in English lessons | Hešíková |
| HOC | Learners‘ differences; a comparative study of two groups of learners | Hocke |
| HOL | The influence of teaching methods on students‘ mistakes | Holemářová |
| HOR | Metoda CLIL v praxi českých škol | Horská |
| HOLC | Výuka anglického jazyka ve Španělsku | Holcová |
| HOŠ | Motivace k učení se anglickému jazyku | Hošnová |
| HRA | Evaluation of the ‚Project English‘ textbook | Hradecká |
| HRAB | A case study into testing and evaluating dyslexic children | Hrabalová |
| HUL | Použití angličtiny a češtiny při vedení hodiny anglického jazyka | Hulinková |
| JEL? | Second Language Acquisition – Czech learners and critical age period | J.Jelínková |
| JAN | Irské a skotské písně ve výuce angličtiny | Jandová |
| JELIN | Angličtina pro cestovní ruch | R.Jelínková |
| JIR | Možnosti využití Carrollovy Alenky ve výuce angličtiny | Jirků |
| JUR | A case study of preferred learning styles of adult learners | Juřenová |
| KAD | A comparative study of two ELT textbooks | Kadlec |
| KMÍ | The image of a teacher | Kmínková |
| KLU | Neverbální podpora porozumění cizímu jazyku | Klubalová |
| KOLÁ | Podpora přirozeného osvojování AJ ve výuce angličtiny jako CJ | Kolářová |
| KON | Teaching Engl. in Spain within the SOCRATES/COMENIUS program | Konopková |
| KORA | Výuka angličtiny v integrovaných třídách | Korandová |
| KOŘ | Výuka angličtiny ve 3.třídě základní školy | Kořínková |
| KOVÁ | How to command respect and attention and to maintain discipline | Kovář |
| KOVAH | Využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ | H. Kovářová |
| KRE | Using literature in an English-as-a-foreign-language classroom | Kreisingerová |
| KREI | Použití literatury ve výuce anglického jazyka | Kreisingerová |
| KRO | Drama: the use of drama techniques in promoting learners‘ motivation | Kronika |
| KRU | Obraz společnosti, který předkládají učebnice anglického jazyka | Krupová |
| KUCH | Drama techniques in English lessons | Kuchařová |
| MÁCH | The use of suggestopedia in ordinary classroom | Máchalová |
| MACV | Srovnání úrovně výuky na ZS v Příbrami a v Č. Budějovicích | Machovcová |
| MALI | Second language acquisition: the natural approach | Malina |
| MALIK | Obraz menšin v učebnicích anglického jazyka | Malíková |
| MAS | Divadelní představení jako součást cizojazyčné výuky | Masopustová |
| MER | The role of teachers in shaping children’s values | Merglová |
| MÍK | L1 and L2 use during English lessons | Míková |
| MIKE | Hodnocení žáků druhého stupně v rámci předmětu cizí jazyk | Mikešová |
| MIKO | Použití mateřského a angl. jazyka na hodinách angličtiny na 1. st. ZŠ | R.Míková |
| NEB | Porovnávání účinnosti výuk. technik při výuce AJ v nižších třídách ZŠ | Nebřenská |
| NEV | Využití metod RWCTve výuce anglického jazyka | Nevyhoštěná |
| NOV | Using modern technology in ESL classroom | Novák |
| NOVÁ | Výuka angličtiny pro lidi s mentálním postižením | Nováková |
| PAL | The impact of the test form on the students‘ performance | Palasová |
| PAP | Využití her v hodinách anglického jazyka | Papežová |
| POD | Group work in large monolingual classes | Podlešáková |
| PÖL | Využití Evropského jazykového portfolia ve výuce angličtiny | Pölderlová |
| PURB | Romantismus v české hudbě ve výuce AJ prostřednictvím metody CLIL | P.Urbanová |
| ŘEH | Výuka cizího jazyka v první třídě | Řehoušková |
| RYP | Literature in „English as a second language“ classrooms | Rypáčková |
| SED | Výuka angličtiny v mateřské škole | Sedláková |
| SERV | Mediální výchova v hodinách anglického jazyka | Servítová |
| SIR | Role učitele ve výuce anglického jazyka | Sirotek |
| SKLE | A Compar. study into the preparation of FL teachers in CR & Britain | Sklenářová |
| SLA | Individuální výuka anglického jazyka u dospělých studentů | Slaninová |
| SOUB | Projects in teaching languages | Soukupová B. |
| SOUJ | Použití písní a básní ve výuce anglického jazyka | Soukupová J. |
| SOUK | Methodological Approaches to Teaching Engl. To Pre-school Children | Soukupová M. |
| SOV | Podpora komunikace žáků prostřednictvím zpětné vazby učitele | Sovová |
| SUCHA | Becoming a teacher – a male perspective | Suchan |
| SYN | Výuka angličtiny v distančním studiu na VŠ | Synková |
| ŠIN | Učitel a učebnice: užívání učebnic v hodinách AJ na 2. stupni ZŠ | Šindelková |
| ŠÍP | Teaching English to young learners (ten and eleven-year-olds) | Šípová |
| ŠIPK | Výuka reálí na základní škole | Šípková |
| ŠRO | Outer factors affecting learning foreign languages | Šrotová |
| ŠTA | A comparative study of two ELT textbooks | Štaigerová |
| ŠTĚP | Angličtina a mezipředmětové vztahy | Štěpánková |
| ŠVE | Zpětná vazba v interakci ve třídě | Švejdová |
| TOM | The use of songs and poems in teaching English | Tománková |
| TOŠ | Hudba jako aktivizační prvek ve výuce angličtiny na 1. stupni | Tošerová |
| TUM | Alternativní metody ve výuce jazyků | Tůmová |
| VAŠ | Dyslexia, a study into the extent … dislexia influences L2 acquisition | Vaštová |
| VAV | Povinná a nepovinná výuka anglického jazyka na základní škole | Vávrová |
| VES | Anglický jazyk nejen jako školní předmět | Veselá |
| VET | Využití projektové metody ve výuce anglického jazyka | Vetráková |
| VĚTR | The Native Speaker English Teacher in the Czech Republic | Větrovcová |
| VITÁ | Užití učebnic anglického jazyka k rozvíjení interkulturních kompetencí | Vitáková |
| VLÁ | Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech výuce AJ | Vlášek |
| VLK | A Compar. study of children taught at school v. children taught at home | Vlková |
| VOM | Subject-based teaching, using geographical terms and concepts | Vomáčka |
| VON | Teaching of English to children with total sight loss | Vonášková |
| WDO | Becoming a teacher – a female perspective | Wdowyczyn |
| ZIM | Ideální učitel angličtiny očima žáků | Zimová |
(M) Knowledge
| BEN | Osvojení gramatiky prostřednictvím her | Beniaková |
| BRA | Learner strategies and vocabulary acquisition | Brabcová |
| BUŇ | Presenting grammar to children | Buňatová |
| BURKH | Inductive approach to teaching grammar with adult students | Burkhardová |
| BUT | Výuka slovní zásoby pomocí interaktivní tabule | Butorová |
| CIN | Teaching present perfect at basic school level | Cinerová |
| ČAP | Pojetí výuky předpřítomného a minulého času v učeb. AJ pro 2. stupeň | Čapková |
| DOB | Teaching pronunciation: the influence of teaching phonetic transcription | Dobrianskij |
| FIL | Learners and vocabulary | Filová |
| FOUR | Strategie učení | Fourová |
| HAN | Gramatické hry | Hanáková |
| HAR | Different approaches to teaching vocabulary | Hartvichová |
| HEM | Výuka slovní zásoby na 2. stupni ZŠ | Hemerová |
| CHRO | Slovní zásoba v učebnicích angličtiny pro 2. stupeň ZŠ | Chromečková |
| JED | Srovnání tradič. a komunikativ. metod z hlediska výuky gramatiky | Jedličková |
| JEL | Testování gramatiky | Jelínková |
| KOVA | Evaluation of textbooks with regard to the presentation of grammar | Kovaříková |
| KŘI | Interference in pronunciation | Křinecká |
| KŘÍ | Presentation and practice of grammar through written texts | Křížová |
| KUB | Using music and songs in the teaching of vocabulary | Kubů |
| KŮG | Inductive v. deductive method in presenting grammar | Kůgelová |
| LÁN | A comparative study of strategies for revising vocabulary | Láníková |
| LURB | Testování žáků mladšího školního věku z anglického jazyka | L.Urbanová |
| MAL | Practical approaches to teaching the present perfect tense | Malenický |
| MAR | Topic-based syllabus | Maránková |
| PAU | Compar. study of differ. approaches to presenting and storing vocabulary | Paulíková |
| POLE | Hry rozvíjející slovní zásobu | Polerecká |
| POR | Teaching vocabulary – techniques and methods | Porhanslová |
| RŮŽ | Porovnání výuky gramatiky v českých a britských učebnicích | Růžičková |
| SEK | Learners‘ attitudes towards teaching vocabulary | Sekerová |
| ŠIM | Anglická výslovnost u dětí na 2. stupni ZŠ | Šimůnková |
| ŠPI | Využití internetových serverů ve výuce anglického jazyka | Špičková |
| VRÁN | Výuka gramatiky v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni ZŠ | Vránová |
| ŠUB | Způsob prezentace reálií na 2. stupni základní školy | Šubrtová |
| ZAH | A reciprocal comparison of the inductive and deductive methods | Zahradník |
(M) Skills
| BUCH | Rozvoj písemného projevu u dětí v anglickém jazyce a jeho hodnocení | Buchtová |
| BRO | Využití růz.konverzač.technik pro rozvoj komunik. dovedností studentů | Brožková |
| BURK | Reading activities for children | Burkhardová |
| CIH | The most frequent errors in Engl. pronunciation made by Czech students | Cihlářová |
| ČER | Testing at the primary schools | Červenková |
| DAV | Poslechová cvičeni v učebnicích anglického jazyka | Davidová |
| FOB | Correction of mistakes in spoken language | Foberová |
| HART | Význam jednotlivých kroků při výuce slovní zásoby | Hartvichová |
| CHAD | Pronunciation Exercises in Project 1-3 | Chadimová |
| CHME | Mistakes Correction in Spoken Language | Chmelíková |
| JANŮ | Survey of reading skills in English language of pupils in the last grade | Janů |
| JEDL | Warmers, fillers and closers: A study of activities for …… young learner | Jedličková |
| JKOV | Basic considerations in testing speaking | Jitka Kovářová |
| KNO | Motivation: study of reading and listening tasks | Knoppová |
| KOL | English pronunciation practice | Kolářová |
| KOP | How to develop and improve speaking skills | Kopřivová |
| KOVÁŘ | Identifying Specific Pronunciation Errors Produced by Czech learners | Kovářová |
| KRÁ | The influence of authentic written mater. on creative& controlled writing | Králová |
| KUT | Využití různých typů inteligence žáků při výuce slovní zásoby v AJ | Kuttenbergová |
| LOU | Testing reading | Loubová |
| MICH | Zhodnocení poslechových aktivit v učebnici ENGLISH FOR YOU | Míchalová |
| MUS | Používání lit. textů pro výuku čtecích dovedností na střed. pokr. úrovni | Muselová |
| PÁN | Using reading and text analysis in teaching writing | Pánek |
| PANE | The language interference of Czech in the essays of intermediate students | D.Pánek |
| PÍP | Children and writing in English | Pípalová |
| PLA | Compar. study of two E.textbooks aimed at development of general skills | Plachý |
| PAR | Rozvoj čtenářských dovedností v AJ na 2. stupni ZŠ | Parýzková |
| RŐB | English pronunciation problems related to age | Rőbstecková |
| SÁZ | Pronunciation errors of young learners | Sázavská |
| SIB | Rozvoj poslechových dovedností v angl. jazyce u dětí na základní škole | Siberová |
| SKO | Use of video in English lessons at Czech primary schools | Skokan |
| SYS | Využití internetu v hodinách anglického jazyka | Syslová |
| STÝ | Mnohočetné inteligence v cizojazyčné výuce | Stýblová |
| SUCH | Prepozice postverbiálních větných členů v současné angličtině | Suchá |
| ŠEV | Listening comprehension tasks suplementing the textbook angl. pro JŠ | Ševčíková |
| ŠIL | Využití her k opakování slovní zásoby na úrovni A2 (podle SERR) | Šilhanová |
| ŠTE | Vyprávění příběhů ve výuce AJ na prvním stupni ZŠ | Štětina |
| TVA | Využití kontextu ve výuce slovní zásoby | Tvarůžková |
| VÁCH | Využití diktátu k rozvoji poslechu a psaní v hodinách AJ na 2. stupni ZŠ | Váchová |
| VÍT | Přechod od audioorálního kurzu k práci s psaným textem | Vítovcová |
| VOŘ | Using literature for reading skills at intermediate level | Vořechová |
| VRA | A Study into the Construction of an Achievement Test | Vraná |
| ZEM | Presentation of writing tasks and its influence on students‘ work | Zemanová |
| ŽAL | Listening as a pre-task | Žaloudek |
| ŽALO | Listening as a pre-task II | Žaloudek |
| ŽIŽ | Rozvoj komunikačních dovedností prostřednictvím dram. technik | Žižková |
II LINGUISTICS (red label)
| BAR | Pořadí členů geografických víceslovných pojmenování | Bartoszová |
| BED | Transpozice podmětu v současné angličtině | Bednářová |
| BLA | Anglická slovesa pro „zdání“ a jejich zvláštnosti | Blažková |
| BOH | Finální pozice podmětu v současné angličtině | Bohatá |
| BUR | Synonyma adjektiva ‚old‘ a jeho české ekvivalenty | Burianová |
| CÍCHA | Charakteristické rysy slovní zásoby tech. příruček z oblasti výp. techniky | Cícha |
| CIL | Anglická kolektiva | Cilová |
| CIM | Diminutivum in English and Czech Children´s Books | Cimburová |
| CUCH | English and Czech Colour Idioms. A Comparative Study. | Cuchá |
| ČÁS | Počáteční pozice negace v angličtině | Částka |
| CERM | „Unusual“ a jeho synonyma | Čermáková |
| ČERN | Jazyk textů skupiny Pink Floyd | Černý |
| ČUR | Větný přízvuk a slovosled v češtině a v angličtině | Čurdová |
| DOS | Metafora v současné angl. – pohled na ženu prostřednictvím metafory | Dostálová |
| DRE | Intertextuality and Neologisms in Printed Advertising | Drengubákobá |
| DRT | Názvy zvířat, jejich mláďat a kolektivní označení skupin zvířat | Drtinová |
| DVO | Konfrontační pohled na anglická přísloví | Dvořák |
| DVOŘ | Výslovnost anglických osobních a místních jmen v českých médiích | Dvořáková |
| EMM | Linking in present-day English | Emmer |
| FAIF | Vyjádření malé kvantity v anglič. pomocí substantiv, adjektiv a adverbií | Faifrová |
| FIA | Restrictive and nonrestrictive clauses and the transition between them | P.Fialová |
| FIAL | Mechanismy překladu uměleckého textu z angličtiny do češtiny | M.Fialová |
| FOR | Křížená slova v angličtině | Forstová |
| FRI | České ekvivalenty anglických větných modifikátorů | Frieserová |
| FUR | Konkurence gerundia a infinitivu ve funkci podmětu | Fűrbachová |
| HAH | Anglické idiomy založené na názvech potravin, jídel a nápojů | Hahnová |
| HAJ | Výrazy pro pojem ´cesta´ v moderní angl. a jejich kolokační omezení | Hajná |
| HEGR | Klišé v novinářském stylu | Hegr |
| HOF | Speech Acts in Contemporary Advertising | Hoffmann |
| HOL | Konfrontační pohled na anglické a české frazeologismy | Holubová |
| HON | Rodové markéry u názvů zvířat v současné angličtině | Honnerová |
| HRA | The Development of Written E. in Brit.&Am. qualities from 20th century | Hradová |
| HUM | Vyjadřování velké kvantity v moderní angličtině | Humlová |
| CHAD | Nulová determinace počitatelných singulárových substantiv | Chadraba |
| CHAL | Typy a frekvence anglicismů v českých mutacích anglických periodik | Chalupská |
| ILL | Fonetická transkripce ve výuce angličtiny na 2. stupni ZŠ | Illová |
| JAN | Prostředky emocionálního vyjadřování v současné angličtině | Janíková |
| JIR | Dvojí negace v angličtině | Jirešová |
| KAD | Use of articles with location and institution names in contemp. British E. | Kadlec |
| KADO | Neologisms in British Newspapers | Kadoch |
| KAR | Occurrence of synonymy in academic prose and fiction | Karasová |
| KAŠ | Gramatická a logická shoda v podmětu a přísudku u kolektiv | Kaše |
| KLI | Lingvistický rozbor jazyka anglických sportovních komentátorů | Kličková |
| KLÍM | Reduplikativní složeniny v současné angličtině | Klímová |
| KOC | Jazykové prostředky ovlivňující interpretaci textu ve sděl. prostředcích | Kocmichová |
| KOD | Rozdíly v komplementaci infinitivních a gerundiálních slovesných tvarů | Kodadová |
| KOH | Používání čárky jako interpunkčního znaménka | Kohoutová |
| KOL | The Perception of Scots-English and Gaelic Words by native E. speakers | Kolesová |
| KOM | Výrazy pro práci v moderní angličtině | Komrsková |
| KOR | Substantivní binomiály v současném anglickém jazyce | Korčák |
| KORT | Konfrontační pohled na anglická přísloví | Kortusová |
| KOU | Užití modálních sloves CAN, MAY, MUST a jejich opisů | Koubík |
| KRA | Specific features of inchoative verbs in present day English | Kratochvílová |
| KRE | Shoda podmětu a přísudku v čísle v současné angličtině | Kreisingerová |
| KUBA | Morfologická a sémantická klasifikace adjektiv v moderní angličtině | Kubalová |
| KUBC | Původ anglických příjmení | Kubcová |
| KUBE | Angl. Idiomatika založená na částech lidského těla a její porovnání s češt. | Kubelová |
| KUBŮ | Vyjadřování časových vztahů v polovětných konstrukcích | Kubů |
| KUL | Fixed expressions in Czech and English Life-style Magazines | Kulhová |
| LEP | Složená slovesa v moderní angličtině | Lepšová |
| LIŠ | Role větných kondenzorů v jednotlivých funkčních stylech | Lišková |
| LUN | The Analysis of Gender Markers in Animals | Luňáčková |
| MÁL | Function of Pragmatic Markers in Politoval Interviews based on Pragmatic and Sociolinguistic Research | Málková |
| MAR | Function of Pragmatic Markers in Newspaper Articles | Martincová |
| MAS | Rozštěpená a pseudorozštěpená konstrukce v současné angličtině | Masnicová |
| MESZ | Lexikologický pohled na jazyk sportovních komentátorů (příloha) | Mesz |
| MRÁ | Konkurence užití gerundia a infinitivu po slovesech start, begin, stop, cease | Mráček |
| MOŠ | Větné a polovětné subjekty v různých funkčních stylech | Moštěk |
| MUS | Adjektivní kolokační vazby podstatného jména „house“ | Musková |
| NAV | Synonymní výrazy pro ošklivost a jejich kolokační omezení | Navrátilová |
| NEC | Synonymní výrazy pro krásu a kolokační omezení | Nechvátalová |
| NOV | Substantivní binomiály ve frazeologii současné angličtiny | Novotný |
| NOVO | Typy filmového překladu (dabing. titulky) s příklady z anim. filmu | Novotná |
| PĚK | Spanish oanwords in contemporary English | Pěknic |
| PER | Vazba ‚there is st-ing‘ její české ekvivalenty | Peroutková |
| PLE | Frekvence výskytu frázových sloves a jejich románských ekvivalentů | Plešingerová |
| PLES | Anglicismy v jazyce zahraničních korespondentů | Pleskačová |
| POD | Pragmatic Principles in Informal Interaction | Podaná |
| POK | Anglická adjektiva zakončená na -ic, -ical | Pokorná |
| POR | Verbonominal construction (have a smoke – type) | Porhanslová |
| PRO | Zvířecí pojmenování v anglických a českých frazeologismech | Prokešová |
| RAD | Výraz pro chybu v moderní angličtině, jeho synonyma a kolokační omez. | Radimec |
| RAN | Jazyk a styl anglické obchodní korespondence | Ransdorfová |
| REH | Word Order Patterns in Old and Modern English | Reháková |
| RER | Vyjadřování významů českých slovesných předpon v angličtině | Rerychová |
| ROH | Slovesné adjektivní a adverbiální binomiály v moderní angličtině | Rohanová |
| RŮŽ | New Words in Present-day English | Růžičková |
| RYD | Komunikativní funkce tázacích vět v současné angličtině | Rydlová |
| SAL | Ráz a vázání u českých mluvčích angličtiny | Salabová |
| SÁD | Anglicisms in the language of Czech players of role-playing games | Sádlo |
| SED | Problematika úzce specializovaného technického překladu: elektronický slovník odbor. term. z oblasti střel. zbraní, munice a jejich příslušenství | Sedláček |
| SIG | Vyjadřování vidových rozdílů v angličtině | Sieglová |
| SOM | Úloha diskurzních markerů v neform. angl.konverz. rod. a nerod. mluvč. | Sommerová |
| SOU | Jazyk hiphopových rextů | Souček |
| STÁ | Iniciální pozice rématu v angličtině | Stáhalík |
| STE | Communication Strategies, Their usage and Development in ELT | Stehlíková |
| STIS | Zkratky a akronymy, jejich tvoření, zvláštnosti a užití v současné angl. | Stiskalová |
| STR | Compound Adjectives in Present-day English | Stružková |
| SVO | A-č a č-a slovník termínů ledního hokeje | Svobodobá |
| ŠAN | Vyjadřování neurčitosti v současné angličtině | Šandová |
| ŠEV | Současné tendence ve zkracování slov v angličtině | Ševčíková |
| ŠRÁ | Syntakticky podmíněná dvojznačnost v jazyce | Šrámková |
| ŠRÁM | Mapping the scale of lexemes from colloquialism up to vulgarism | Šrámková Anna |
| ŠŤA | Slovotvorné procesy při vzniku příjmení v angličtině a češtině | Šťastná |
| ŠTĚ | Function of Pragmatic Markers in Newspaper Articles | Štěpánková |
| ŠVÁ | Konkurence gerundiálního a infinitivního podmětu | Švábová |
| ŠVÉ | Formálnía sémantické rysy časových vět | Švédová |
| TOM | Anglické ekvivalenty českých zdrobnělin v angl. překl. české beletrie | Tomíčková |
| TRP | Place-names in the north-west of Scotland | Trpišovská |
| TUM | Tough movement a mediopasivum v současné angličtině | Tůmová |
| TUŠ | Anglická slova s obtížně předvítalenou výslovností | Tušinovský |
| VACH | A comparative view of Czech and E. prepositions signif. place and time | Vachová |
| VAL | Nejnovější anglicismy v češtině | Valiánová |
| VALI | Adjektivní, slovesné a jmenné kolokační vazby podstatného jména „life“ | Valihrachová |
| VAN | Lexikální binomiál jako zvláštní typ ustáleného výrazu v moderní angl. | Vaníčková |
| VAR | Analýza současné výslovnosti rodilých mluvčích angličtiny | Varhaníková |
| VAV | Morfologické s sémantické zvláštnosti frázových sloves | Vávrová |
| VES | Slovní přízvuk v britské a americké angličtině | Veselá |
| VLČ | Strukturní interference angličtiny při překladu do češtiny | Vlčková |
| VOB | Non-systemic differences of British and American pronunciation | Vobora |
| VOL | Literární jazyk černošských autorů | Volfová |
| VOM | English Metaphors and Their Czech Equivalents Based on the Link to the Animal World | Vomáčková |
| VON | Anglická a česká slovní zásoba založená na názvech zvířat | Vondrášková |
| ZAH | Některé zvláštnosti užívání komparativů a superlativů v moderní angl. | Zahálková |
| ZAHR | Jazyk novinových titulků anglického denního tisku | Zahradník |
| ZICH | Participiální premodifikace a postmodifikace substantiv | Zichová |
| ŽÁČ | Vývojové tendence v užívání nepravidel. forem plurálu podstatných jmen | Žáčková |
| ŽÁČK | Indikace rématu v anglických a českých překladových textech | Žáčková |
| ŽEM | Lexical Collocations Errors in English Produced by Cz. Learners of Engl. | Žemličková |
| ŽLU | Anglické frazeologismy s názvy barev | Žlůvová |
III LITERATURE (orange label)
| AMB | Význam skryté skutečnosti u E.A. Poea a Iry Levina | Ambrůžková |
| BEND | Téma odcizení a nedorozumění v portrétech hrdinek Jean Rhysové | Bendová |
| BIC | Dialog a monolog v románu W. Faulknera „Když jsem umírala“ | Bicanová |
| BOU | Jack Kerouac a jeho dílo jako symbol beatnické generace | Boučková |
| BRA | Feminismus v britské literatuře | Brandlová |
| BRAB | Pan Gawain a Zelený rytíř a Maloryho Artušova smrt | Brablíková |
| BRŮ | Vladimir Nabokov and his works in exile: Lolita | Brůžková |
| BRUN | Moral development of the heroes in the selective negative utopias | Brunerová |
| BUR | Sběratel – shakespearovsklá alegorie Johna Fowlese | Burianová |
| BURI | Mytologie románů J.R. Tolkiena | P. Burianová |
| BUŘIČ | Problémy identity v anglickém románu konce 19.století | Buřičová |
| ČER | Obraz ženy v díle Edgara Allana Poea | Černý |
| ČERV | Pre-&Post-Civil Right Changes & Generational Conflicts in Four Novels by E.J. Gaines | Červenková |
| DAM | Hledání australské identity-základní autorská motivace Patricka Whitea | Damcová |
| DIB | Téma ztracené generace v díle Ernesta Hemingwaye | Dibová |
| DIV | Zlatý věk americké science fiction | Diviš |
| DVO | Morální orientace charakterů Grahama Greena | Dvořák |
| DVOŘ | Obraz dětství v próze Williama Saroyana | Dvořáková |
| DVŘK | Goethe´s Götz von Berlichingen and Scott´s Ivanhoe. A compar. study | K.Dvořáková |
| FEN | Rebecca D. Du Maurier a Mrs De Winter S. Hillové | Fenclová |
| FER | Hrdinství a zbabělost v románech The Coral Island a Lord of the Flies | Ferdinandová |
| FIA | Cesta touhy: romantismus v románech George Eliot | Fialová |
| HÁJ | Poválečná amer. realita v díle Jamese Baldwina, zvláštnosti jeho vidění | K.Hájková |
| HÁJK | Literární portrét anglického školního života | A.Hájková |
| HÁJKO | Sherlock Holmes versus otec Brown, dvojí pojetí žánru | B. Hájková |
| HAN | Analýza významu specifického prostředí v angloam. literatuře 19. stol. | Hanusová |
| HLA | Historie a fikce v románu Waltera Scotta Ivanhoe | Hlavnička |
| HEJ | The Harlem Renaissance: An analysis of Five Novels | Hejmanová |
| HESS | Obraz rodinných vztahů v díle Jamese Baldwina | Hessová |
| HIM | Obraz chudého dítěte v díle Charlese Dickense | Himlová |
| HOL | Židovská zkušenost v díle B. Malamuda | Holcová |
| HOLÍ | A Feminist Approach to Women Characters in Selected Irish Fiction | Holíková |
| HRO | Pilíře anglického detektivního žánru | Hrochová |
| HŮN | Portraits of Puritans in Hawthorne’s Prose and Miller´s Drama | Hůnová |
| CHÁN | W.S. Maugham – uznávaný autor v druhé řadě | Chánová |
| JAN | Independent heroines and their feminist attitudes in New York city… | Jandrič |
| JAR | Fikce a autobiografie v díle sester Brontëových | Jarešová |
| JARO | Analysis of Humour in Poe’s Fiction | Jarošová |
| JEŘ | Charles Dickens and Mark Twain, the English and American Perspective on Child Heroes Portrayal | Jeřábková |
| KAL | ‘Tragic Mulattoes’ in Black Women’s Novels from the 19th Century | Kalíšková |
| KAR | Sugestivní impresionismus Elizabeth Bowenové | Karásková |
| KAS | Cesty Londonových hrdinů k poznání a sebepoznání | Kaslová |
| KAŠP | Lawrenceovo netradiční pojetí rodinné ságy | Kašparová |
| KLE | J.M. Synge – dramatik irské národní mentality | Klement |
| KLI | Symbolism&Mythological Meaning of Animals in E. & A. Romanticism | Klimešová |
| KOK | Hlavní vývojové tendence anglické utopické prózy | Kokešová |
| KOL | Ženské charaktery v románech Thomase Hardyho | Koláčková |
| KOP | Charakteristika a srovnání žen postav v dílech Brontëové a Austenové | Kopřivová |
| KOR | Nekonvenční milostná lyrika Johna Donna | Kordík |
| KOS | Pařížské období Ernesta Hemingwaye a Henryho Millera | Kos |
| KRA | The Concept of Time in V. Woolf´s Novels (Orlando, The Waves) | Kramelová |
| KUB | Pesimistický individualista George Orwell | Kubcová |
| KUD | The religious symbolism in Coleridge´s Rime of the Ancient Mariner | Kudrlová |
| KUŘ | The Dominican Immigrant Alienation in the Short Fiction of Junot Díaz | Kuřátková |
| KUZ | Obraz druhé světové války v americké literatuře | Kuzba |
| KUŽ | The Great Elizabethan ‘other’: ‘black’ characters in four Shakesp. Plays | Kuželová |
| LAN | Vzestup a pád „rozhněvaných mladých mužů“ | Langrová |
| LAZ | Téma školy v příbězích J.K. Rowlingové o Harry Potterovi | Lazarová |
| LEJ | Farrellova reflexe rozpadu britského impéria | Lejsková |
| LIŠ | Gotické povídky Elizabeth Gaskellové | Lišková |
| LIŠK | Dichotomie dobra zla ve vybraných dílech fantastické literatury | L.Lišková |
| LIN | Sen a skutečnost v díle Tennesseeho Williamse | Linhart |
| LOU | Etické aspekty obrazu lesa v díle N. Hawthornea | Louda |
| LUK | Názorové proměny románových protagonistů K. Amise | Luková |
| MAC | Problematika mezilidských vztahů v díle I.B. Singera | Macková |
| MAN | Vliv majetku na postavy a mezilidské vztahy u F.S. Fitzgeralda | Mandelíčková |
| MANDŽ | The Brother Isaac Bashevis Singer and Israel Joshua Singer | Mandžikievič |
| MAT | Setkání evropské a am. zkušenosti v románech Hawthornea a Jamese | Matoušková |
| MED | H.P.Lovecraft a jeho příběhy hrůzy a tajemství | Medová |
| MÍČ | Skutečnost a sebeklam v r. Northanger Abbey a Summer after Funeral | Míčková |
| MID | Otázka dobra a zla v díle Johna Steinbecka | Midžič |
| MON | Dekadentní prvky hororového žánru britské literatury konce 19. století | Mondšpiglová |
| MRK | Psychologický lyrismus Katherine Mansfieldové | Mrkvičková |
| MRZ | Obraz mor. autority a zkušenost dět. hrdiny v mod. & fant. próze pro děti | Mrzenová |
| NEČ | Hledání domova v díle Thomase Wolfa | Nečasová |
| NĚM | Vampire Figures in Angl.-Am.Lit. & Their Metamorphosis from Freaks | Němcová |
| NER | World War II in selected Novels and Short Fiction by Am. Authors | Nerudová |
| NOV | Didactic Rhetoric in American Slave Narratives | Novotná |
| OUŘ | Tajemný svět Wilkie Collinse | Ouředníková |
| PAŠ | Návrat k epice v básnické tvorbě Robinsona Jefferse | Pašková |
| PEŠ | Vztah hrdinů k prostředí v románech Thomase Hardyho | Pešková |
| PFLU | Hrdinský ideál a křesťanské poselství v Lewisových Letopisech Narnie | Pflugová |
| PLA | Poezie beatnické generace | Plachý |
| POK | Vliv puritanismu na životní postoje v r. N. Hawthorna The Scarlet Letter | Pokorná |
| POS | Gotický román a jeho vliv na tragické ženské hrdinky v dílech Na větrné hůrce a Utažení šroubu | Pospíchalová |
| REJ | Analysis of the Women Characters in the Plays of Tennessee Williams | Rejlková |
| REZ | Svět podle Garpa jako polytematický román | Rezler |
| RIV | Portraits of Artists and Musicians in Willa Cather’s Fiction | Rivolová |
| ROD | Obraz rodinného a společenského života v románech Jane Austenové | Rodová |
| SLA | Průkopníci americké poezie 19.stol. (W. Whitman a E. Dickinsonová) | Sladká |
| SOU | Tradice a inovace v pohádkách Oskara Wildea | Soukupová |
| STR | Science fiction jako plnohodnotný žánr | Strachota |
| SUC | Hledámí identity v románech Toni Morrisonové | Suchanová |
| SUK | The Position and Influence of Men in the 19th Century English Liter. | Sukdoláková |
| SVOJ | Kouzelný svět Pullmanovy trilogie His Dark Materials | Svojšová |
| SVOB | Vliv gotického románu a otázka identity v příbězích o Harry Potterovi | Svobodová |
| ŠA-RÁ | Transcedentalism in Practice:Thoreau´s Civil Disobediance and Fuller´s Woman in the Nineteenth Century in Light of Emmerson´s Essays | Šárová Ráchotová |
| ŠES | Obrazy krásy a dobra v próze O. Wildea | Šestáková |
| ŠIM | Tradice a experiment v románu Williama Styrona Sophiina volba | Šimonová |
| ŠPA | Vzpoura ženských hrdinek proti konvencím u Lawrence a Forstera | Špalková |
| ŠPI | The Critique of Cultural Imperialism in H. Melville’s Typee and Omoo | Špilauerová |
| ŠPO | Symbolika zahrady v anglické dětské literatuře | Špolcová |
| ŠTEN | Láska v životě a díle Charlotty Brontëové | Štenclová |
| ŠTE | Obraz rodinných vztahů v románech Johna Updikea | Štepánová |
| ŠTEP | Individuální zkušenost a společenský kontext v díle Kena Keseyho | Štěpáníková |
| ŠVE | Vliv got. rom. na téma mezilidských vztahů v díle Wuthering Heights | Švecová |
| TRU | Caleb Williams Williama Godwina a Frankenstein Mary Shelleyové | Truhelková |
| UTTE | Interpretace Poeovy balady Havran a jejích českých překladových verzí | Uttendorfská |
| VÁL | Osamělí hrdinové Trumana Capoteho | Válková |
| VAN | Interpretace biblických motivů v románu H. Melvilla Bílá velryba | Vaňková |
| VAŠ | The Features of Gothic Novel in Poe, Hawthorne and Melville | Vašátková |
| VES | Mytologie příběhů Harryho Pottera | Veselková |
| VLN | Nadčasová aktuálnost dramatické tvorby G.B. Shawa | Vlnasová |
| VOL | Humor v univerzitních románech Davida Lodge | Voldřichová |
| VOM | Společenské a generační rozdíly ve forsytovské galerii postav | Vomáčka |
| VON | Láska k Bohu a člověku v díle Anne Bradstreetové | Vondrysová |
| VOT | Proměny anglické „salónní“ komedie | Votrubová |
| ZEM | Vina a osud v románech Thomase Hardyho | J. Zemanová |
| ZEMA | Svět fantazie v díle J.R.R. Tolkiena | L..a Zemanová |
| ZEMAN | Specifičnost a originalita v románech A. Burgesse a G. Orwella | L..e Zemanová |
| ZEMG | Goldingův symbolismus a pojetí zla | G. Zemanová |
| ŽAL | Humor Williama Faulknera | Žaldová |
| ŽEM | Wellsova realistická vize obyčejného člověka | Žemličková |
IV CULTURAL STUDIES (red-over-orange label)
| BAR | Geogragický, historický a ekonomický rozvoj amerického státu Florida | Bartušková |
| JAK | How They Coped with Trauma: the story of Jap. Families in Canada | Jakešová |
| JAN | The Struggle to Be Recognized: The Life, Times & Work of Emily Carr | Janošťáková |
| MIK | Interpreting & transforming Haida cult. Herit: life & times of Bill Reid | Mikulejská |
| PAR | Presence&Motives of the Aboriginal Soldiers in Can. Military in WWII | Pareis |
| SED | The One Island, One Republic Policy of the Irish Republican Army | Sedláčková |
| ŠTA | Officially multicultural: How Canad. society started changing uTrudeau | Štanglová |
| TRO | How Is the Traditional Canadian Value of Volunteering Surviving? | Troup |